Marokko 2019

4 februari 2019 - Taroudant, Marokko

Vandaag weer verder gereden.

Vandaag staan we in Taroudant dat ligt ten oosten van Agadir. Ondanks dat het maar 80 km was hebben we er toch uren over gedaan. We moesten dwars door Agadir. De auto's reden kriskras,door elkaar. Op de autoweg vind je o.a. paard en wagens, fietsers, voetgangers, vrachtwagen, bakfietsen etc. Er kwam geen eind aan. Nu staan we in Taroudant een grote stad. We staan langs een stadsmuur op een bewaakte mixparking.

Voor 2 euro blijven ze heel de dag en nacht waken.

Vanmiddag zijn we de stad gaan verkennen. Deze stad wordt ook wel klein Marakech genoemd.

Het is een belangrijke handelstad geweest maar, door Agadir en Marakech

heeft het aan belang moeten inboeten.

We hebben op een terras Amsterdam gezeten.

Alleen de naam had met Holland te maken.

2 sinas en een gebakje hadden ze niet in huis dat moest elders gehaald worden

Wat vervelend is is dat Agadir veel bedelaars heeft bij elke stop, en dat waren er veel, kwam weer een bedelaar naar de camper.

Nu op de camperplaats zijn er ook al vele aan de deur geweest.

Het is buiten nog 27 graden terwijl het al over achten is maar,  toch is de deur dicht en  de gordijnen gesloten.

Het was vandaag wel te warm Aad had er geen last van maar ik liep te stikken

Het was vandaag 30 graden en in de zon en camper veel heter.