Marokko 2019

5 februari 2019 - Tafraoute, Marokko

Vanmorgen vertrokken uit Taroudant en de mooiste route ooit gehad. We zijn de Hoge Atlas afgereden. Wat was dat verschrikkelijk mooi. We zaten duizendwekkend hoog.  Zo nu en dan passeerde wij een gehuchje  Verdwalen kon niet het was 1 lange weg met honderde haarspeltbochten. Steeds na een poosje veranderde het gebergte de ene x kaal met zo nu en dan een stukje groen langs de weg, dan weer begroeid met bomen veel bloemen. Ook de kleuren varieerde van aardekleur tot rood en alles er tussen door.We hebben geluncht op de meest romantische plaats ooit. De mensen zwaaide haast allemaal eveneens de kids. 1 persoon gaf te kennen niet van ons gediend te zijn evenals enkele kinderen. Een x kwamen een hele kudde schapen tegen, zie video.

De schapen namen de hele weg in beslag en rende daar zonder herder.

De meeste huizen van de Berbers waren mooi en verzorgd. Het zwerfvuil wat je elders overal ziet was hier nauwelijks aanwezig.

Uren lang heeft de rit geduurd we zijn 1 andere camper tegen gekomen. De meeste nemen de veiliger weg.

Nu staan we nog steeds in de bergen in Tafrarout. Wat was dit een prachtdag .

1. Nicolette:
    6 februari 2019
    Mooi hoor😍,lekker genieten😘
  2. Tineke:
    6 februari 2019
    Klinkt avontuurlijk! Geweldig dat jullie zo genieten samen. Doe voorzichtig.