Marokkoreis

20 januari 2018 - Kenitra, Marokko

Vandaag 130 km gereden van Larache naar
Mehdiya place.
We moesten dwars door de stad Kenitra.
Overal auto, brommers en gekke bouwwerken komen je tegemoed. Je moet hier echt durven rijden met de camper.
Ineens is er geen verharde weg meer en rijd je bonkerig op een zandweg naar je camping.De camping is zonder meer prachtig een heel verschil met de vorige.
Vanavond uit eten geweest in een duurdere eetgelegenheid.Aad had dit als cadeau gekregen van de meiden. Enorme hoeveelheden eten en heel erg lekker
Bedankt meiden we hebben de helft nog over dus dit doen we snel nog een keer.
Inplaats van een lekker glas wijn kreeg ik een fles water.
De omgeving is hier een stuk netter en duurder. Heel veel prachtige villa's.
Het weer is heerlijk bij onze strandwandeling kwamen we een karavaan tegen van kamelen.
Op het strand staan plastic stoeltjes met een parasolletje. Overal zie je de families op het strand.

1. Femke:
    20 januari 2018
    Klinkt geweldig!!
  2. Jan Graumans:
    Prettige reis gewenst
  3. Karin:
    21 januari 2018
    Dat is een mooie verjaardag geweest broer😘 geniet van het leven. Goede voortzetting van jullie reis. X
  4. Andrea De Mul:
    Prachtig om mee te maken denk ik!
  5. Hanneke:
    21 januari 2018
    Ziet er goed uit ,je verhalen zijn beeldend dus ik zie me daar al rijden !
  6. Connie:
    Er rijden hier motorfietsen met een aanhanger eraan vast, soort autootjes .
    Die aanhangers zijn meestal tot de nok geladen met bv. bouwmaterialen maar ook mensen over op en achter elkaar.Nou zo'n kar kwam tegen het drukke verkeer in op ons af. Geloof me je voelt je even niet erg lekker.