Marokko 2019

27 februari 2019 - Asilah, Marokko

Onze reis door Marokko zit er haast op.

We zitten nu 75 km. van Tanger Med. = is haven waar we de boot naar Spanje pakken.

Terug kijkend is deze reis mooier geweest dan die van 2018.

We hebben meer risico genomen en dat brengt je op de mooiste plaatsen.

Hier in het noorden heb je geen last van de jongeren.

Het kwam soms best wel bedreigend over.Hier in het noorden zwaait de jeugd.

We zijn op de mooiste plekken geweest en hebben best veel geleerd over het land.

Ik ben wel allergisch voor de vuiligheid al is het minder dan verleden jaar toen zag ik soms alleen de ellende en vergat het landschap.

Al met al is het een mooie reis geweest

We blijven hier nog een paar dagen en dan Spanje in,dit is dus mijn laatste blog.

Binnenkort gaan we heel veel landen bezoeken en maken we een van onze dromen waar.

Spijt dat we dakloos zijn hebben we nog geen minuut gehad.

We voelen ons eerder bevoorrecht en zolang het mogelijk is blijven we deze koers varen(rijden).

Wil je ons volgen dan geef ik t.z.t. een berichtje..

Tot spoedig ziens allemaal in Nederland of waar ook in de wereld.