Marokko 2019

25 februari 2019 - Marrakesh, Marokko

Vandaag weer verder getrokken.

Vanochtend ging het eerste deel via smalle weggetjes haarspeldbochten en vreselijk slecht wegdek.

Op een gegeven moment een klap doordat de weg eigenlijk zo goed als weg was.

Zodra we konden stoppen hebben we de schade bekeken. Gelukkig was er niets ernstigs aan de hand. Al diverse keren tijdens de reis kwam de aanhangwagen in contact met de weg en daardoor vervormde regelmatig de kast die er onder hangt.

Het nummerbord waren we ook kwijt.

Zonder nummerbord is geen prettig vooruitzicht dus ik terug lopen dat bleek nog een flinke klus, ik moest een steile berg op. Na ongeveer een kilometer klimmen vond ik precies op de top het nummerbord.

Na een uurtje waren we uit de bergen en kwamen we in Agadir terecht en vandaar op de snelweg naar Marakech.

Aanvankelijk was het een mooie rit maar na een poosje werd het saai en vielen regelmatig mijn ogen dicht.

We staan nu op een schitterende camperplaats met schitterende bomen, bloemen een kasba en 3 zwembaden.

Morgen rond 8 uur komen ze broodjes brengen en dat alles voor 100 dirham =

10 euro ongeveer.

We staan 7km. van Marrakech city af.

Voordat we hier kwamen moesten we nog een aantal km rijden over een stenen/zandpad. Natuurlijk de bak weer ontwricht. Heb contact opgenomen met de zaak waar we de kar hebben gekocht en zij hebben toegezegd het in orde te maken.

Morgen weer verder richting Spanje

Het is trouwens weer bloedheet geweest.

Het is nu nog 25 gr. vanmiddag liep hij op tot over de 30 gr.

Ik zal niet klagen maar......

1. Marlies:
    27 februari 2019
    Zo Connie en Aad dat was me dus het ritje wel😩! Jullie zaten dus behoorlijk in de rimboe voordat jullie in Agadir aankwamen ! Wel leuk om jullie nog een keertje te zien en nog een beetje bij te praten ! Wij zijn na Marokko 2 weken in Portugal geweest en vandaag in Torrox aangekomen! Succes met de overtocht morgen!