Rit van Mohammedia naar Kenitra

24 februari 2018 - Kenitra, Marokko

Vanochtend ons gesneuvelde raam goed dichtgeplakt.
100 km. lang was de rit
We hebben bewust gekozen voor de binnenwegen je ziet dan vele malen meer.
Om 11 uur vanochtend vertrokken en om 5 uu kwamen we aan.
Alleen al door Rabat kost je uren van de dag en jaren van je leven.
We hopen woensdag de boot op te gaan naar Spanje.
Ineens ben je het zat dat gebedel, de verkopers die je van alles willen aansmeren de troep en bovenal de soms onmenselijke omstandigheden waar ze in moeten leven.
Ook het verkeer die in de steden vreselijk chaotisch is en gevaarlijk.
Hebben geen spijt van onze reis maar 6 weken is gewoon genoeg.
Op naar Spanje en voorlopig nog niet naar het koude Nederland.
De camping waar we eigenlijk heen zouden gaan ligt hier 12 km terug.
5 weken geleden moest ik 90 mad betalen nu ineens p.p dat bedrag.
We zijn omgedraaid en een andere camping opgezocht.
Niemand stond op de camping.
We staan nu op een stadscamping. We zijn nog niet buiten de camping geweest en dat gaat in ieder geval bij mij ook vandaag niet gebeuren.
Heb maar niet de prijs gevraagd van de camping stel je voor dat we het weer niet eens worden moeten we nog verder. Hzha.