Skandinaviė 2019

13 juli 2019 - Birtavarre, Noorwegen

Vandaag niet,ver gereden ongeveer 100 km.

Soms is het genoeg. Prachtige rit met veel fjorden, watervallen en snel stromende beken.

We staan nu op een plek midden in de natuur met bergen rondom. Voordat we er kwamen moesten we 10 km.rijden over een zandpad. We hebben nog nooit zo'n slechte weg gezien. Keren ging niet meer was veel te smal dus doorrijden maar.

Wat een ellende pad, gelukkig kregen we de beloofde beloning.

Van hieruit kan je vele wandelingen maken.

Ik moest nodig weer eens aktief zijn, ik zit maar steeds, dus wandelen dan maar.Aad wandelt elke dag een aantal km. met Sillie.

Via bospaden kwamen we bij een openlucht museum.

Volgens mij hebben ze er maar een museum van gemaakt dan hoefde ze de oude troep niet weg te halen.

Het betrof hier een oude kopermijn.

Veel zag je er niet meer van maarja het pas een pittige wandeling.

Onderweg kwamen we nog een nederzetting tegen van de Amish.

Denk vooral voor de toeristen. Was leuk daar even gesnuffeld te hebben.