Skandinaviė

3 juli 2019 - Strömsund, Zweden

Wat een prachtige rit vanaf Sundsvall, aan de Botnische Golf  tot aan Strömsund via Bisgården alwaar de wildenisrit begint.

Eigenlijk is tot dusver de wildenisrit niet mooier of aparter maar we wachten af.

Het weer is de hele rit vandaag nat en koud geweest nl.11 á 12 graden.

De wind komt uit het NW dus koud.

Op dit moment schijnt de zon maar het blijft koud.

We staan nu op een natuurcamping met sauna, droogtoiletten, keuken ingericht, water, BBQ's en dat alles voor de prijs van 0 , 0 .Blijft wel een natuurcamping dus zelf houthakken voor het kooktoestel of de sauna. Het toilet is zo'n superouderwetse houten poepdoos met los deksel.

We staan weer bij een meer en bossen.

Sil moet aan de lijn blijven en we mogen nog niet van de paden afwijken i.v.m. het broedseizoen.

Nadat ik gehoord en gelezen heb over de wilde dieren die hier wonen,was ik niet echt van plan van de paden af te wijken. Ben al bang van een schaap.

Lijkt mij leuk een wolf of zo tegen te komen maar dan wel lekker bekijken vanuit de camper.