Skandinavië 2019

2 juli 2019 - Sundsvall NO, Zweden

Na een week in Stockholm bij David en Marika geweest te zijn en mooie dingen bezichtigd te hebben zoals het eilandje Vaxholm vlakbij Stockholm en toch geheel anders. Via een brug kom je op het eiland maar, om bij het kasteel te komen die we graag wilde bezichtigen heb je een pont nodig .Weer een ander eiland dus. De nacht hebben we met zijn vieren doorgebracht op een nog ander veel rustiger eilandje. De andere dag opnieuw een kasteel bezocht in Stockholm.

Nu zijn we ondertussen met z'n tweeėn verder getrokken richting de wildenisroute. De natuur is geheel anders als in het Zuiden van Zweden. Natuurlijk ontbreken ook hier de meren niet evenals de bossen maar, hier vind je ook de eerste bergen. Zo nu en dan kom je een dorp tegen met wat huizen verder alleen de natuur.

We staan hier op een parking om de nacht door te brengen met een hemels uitzicht. Hier vlakbij heb je een Ned.camping die erg leuk schijnt te zijn.

Morgen bereiken we mischien de wildenisroute.

Er schijnen o.a. beren, wolven vossen en nog veel meer wild op de route te zijn.

Vanuit Nederland heb ik spul meegenomen tegen teken en een spuitbus tegen muggen denk niet dat ik er wat aan heb tegen die roofdieren.

1. Hanneke:
    7 juli 2019
    Ik kruip weer in je huid , ik ben er gewoon bij .😄😘