Spanje de terugreis

10 maart 2018 - Simat de la Valldigna, Spanje

Na Ceuti hebben we 3 dagen in Murcia gestaan. De camperplek zag er goed uit de omgeving was niet zo spannend. Met de fiets wilde wij de binnenstad bezoeken. Het weer zag er veelbelovend uit. 6 km beloofde ze nou dat is een makkie. Die 6 km bleef,steeds opnieuw stoppen kijken op de foon en rijden maar weer. Na een hele poos bereikte we de stad en hadden echt geen zin meer de stad uitgebreid te bekijken. Het begon te stormen en snel hebben we een overdekt terras opgezocht.
Na Murcia zijn we doorgereden naar Javea onze lievelingsstad. De camperplek is allang opgeheven maar wij gaan altijd gewoon in een straat staan.
Het weer was schitterend we hebben na een lange wandeling heerlijk kunnen genieten op een terras. s'Avonds zijn we lekker uit eten gegaan.
De andere dag alles dunnetjes over gedaan.
Vanochtend weer weggereden we staan nu in Simat de la Valldigna.
De plaats ligt niet ver van Valencia in het binnenland.
Vanmiddag liep de temp.op naar 30 gr.
Je mag hier 3 dagen staan maar 2 dagen lijkt ons genoeg.