Ceuti

2 maart 2018 - Ceutí, Spanje

Het regende nog steeds in Zuid Spanje.
Even de weervoorspellingen geraadpleegd op internet en zo kwamen we uit in Murcia.
Het was ongeveer 270 km rijden. Echt een gezellige rit was het niet continu regen soms laaghangende bewolking.
Mooi is de rit toch al niet het is nl het mindere stuk Spanje. Ik noem het de plastic wereld. Kilometer na kilometer zie je alleen maar plastic kassen(zie foto).
Het weer zagen we steeds meer opknappen we hebben het zelf een poosje op ons gemak kunnen aanschouwen we hebben nl ruim 1 uur in de file gestaan bij Murcia.
Eigenlijk was dit de eerste file sinds ons vertrek 5 maanden geleden.
Jammer dat we vanwege het weer weg moesten uit Zuid Spanje. We zijn er graag.
Op onze camperplek in Ceuti kwamen we campervrienden tegen. Het was eigeblijk de bedoeling dat we met zijn 4en naar Marokko zouden gaan maar door omstandigheden kon dat niet doorgaan.
Nog even lekker buiten gezeten drankje gedaan totdat er een buitje ons naar binnen dreef.
We hebben gewoon het slechte weer meegenomen.
Murcia is erg mooi van wat wij er van gezien hebben. We hebben er meer van gezien dan onze bedoeling was. We wilde nl. lpg tanken in Murcia. Jammer genoeg is die aktie mislukt we moesten steeds verder de binnenstad in en uit ervaring weten wij dat daar geen lpg pomp staat.
We zijn zo snel mogelijk de stad weer uitgetrokken.

1. Lucia:
    2 maart 2018
    Wij zijn gisteren ook in Murcia geweest. We hadden jullie tegen kunnen komen. Dat was toch heel leuk geweest. Heel benieuwd waar jullie waren in Murcia. We hebben de cathedraal bezocht en Murcia heeft mooie aangelegde tuinen en parken. Misschien zien we elkaar nog in Spanje?
  2. Connie:
    2 maart 2018
    Wij zijn vandaag pas aangekomen. We zijn niet in Murcia maar Ceuti.
    Ceuti ligt 20 km van Murcia af.
    Morgen blijven we nog hier.
  3. Nicolette:
    Wat leuk he ?
    Volgen mij zitten we alle drie vlak bij elkaar!
    Wij zijn vandaag van Cartagene naar Altea gereden,wat overigens ook geen leuke rit was Connie en Aad.
    Maar eenmaal hier in Altea hebben wij het prima naar ons zin.
    Morgen gaan we naar een mooie golfbaan(Altea club de Golf)hier in de buurt,en overmorgen rijden we naar El Palmares (hier lig ook een golfbaan😉).Zo zie je maar ieder zijn ding😂!