Asilah

26 februari 2018 - Asilah, Marokko

Vandaag 180 km gereden zijn nu nog 90 km van de boot.
We hebben de snelweg genomen heerlijk rustig en relexed.
Staan nu op een camping gelijk aan de boulevard. Asilah is een mooie verzorgde stad.
1 km van de camping heb heb je de Medina.
Net toen we in de medina waren begon het te hozen, gelukkig konden we schuilen onder een markies. Op een gegeven moment kwam er een Marokaan en bood ons 2 krukjes aan. Dankbaar hebben wij het aanbod aangenomen.
We zaten midden in de Medina, oke winkelen was er niet bij, maar mensen kijken des te meer. Het begon steeds harder te regenen en we zagen ons al als verzopen katjes thuiskomen.
Plotseling was de regen ook weer opgehouden en zijn snel naar de campin g terug gegaan. Mijn gympies waren doorweekt evenals mijn sokken.
Lekker nu de verwarming aan.
In Marokko overal tot en met Agadir regen. Ook in Spanje en Portugal is het pet.
Gelukkig knapt het snel op in Benidorm dus dat wordt onze route.
Portugal blijft weken regenachtig.
Als het morgen droog weer is blijven we nog een dag want we willen echt meer zien van de stad maar enkel zonder regen.
Straks even een restaurantje opzoeken en ons laten verwennen.