Spanje

28 februari 2018 - Fuengirola, Spanje

Het is zeer triest weer en de komende weken zal het er niet veel beter op worden.
Gisteravond rond 10 kwamen wij in Spanje aan.
De controles verliepen soepel. Eigenlijk werden alleen de Marokanen aangehouden.
Om half 11 waren we op onze camperplek.
We stonden vlakbij mooie grote supermarkten en ik verheugde mij op de inkopen.
Pech, het is een feestdag in geheel Andalusië.
Alle winkels potdicht. Nouja omkomen vd honger zal niet lukken , in heb altijd wel reserve in de camper.
Er kwam een Duitser naar ons toe en vroeg ons waarom de winkels dicht waren. Hij wilde na 3 maanden Marokko dolgraag alcohol inslaan.
Ach na 3 maanden kan je er ook nog wel 1 dag bij hebben lijkt mij.
In de ochtend hadden wij grauw maar droog weer. Fuengirola was voor vandaag ons eindpunt. Na onze luchpauze ongeveer halfweg begon het te hozen en dat doet het uren later nog.
De camperplek in de stad was bomvol. We zijn uitgeweken naar een andere plek direct bij zee maar, niet zo levendig.
We hebben prima uitzicht aan de ene kant een kasteel aan de andere kant de zee.
Jammer van het weer ik kan er alleen vanuit de camper van genieten.
Al jaren zijn we van plan regenkleding mee te nemen en al die jaren denken we bij het inpakken dat een paraplui wel genoeg is.
Ik hoop dat het weer snel opknapt. Naar Warmond is ook geen optie,we hebben met vriesweer geen water en daar wordt je ook niet vrolijk van.

1. Lucia:
    28 februari 2018
    Hier in de omgeving van Alicante is het droog en het weer knapt goed op.
  2. Nicolette:
    28 februari 2018
    Wij zitten nu in Cartagena,met mooi weer,20 graden wel veel wind!We waren gisteren in Albacete en daar hadden we ook heel slecht weer.