Marokko 2019

11 februari 2019 - Icht, Marokko

Vandaag vertrokken uit Tata. Leuk stadje maar foeilelijke camping. De camping stond vol met Fransen. We hebben nu al een paar x last gehad van de jeugd. Onderweg naar Tata vielen kinderen ons lastig tijdens onze lunch. Zo'n 8 kinderen bleven kloppen op de deur en ramen.

Snel weggereden. Gisteren liepen we met Sillie door Tata, een stuk of 10 kinderen liepen Sillie te jengen en ons dus ook. Plotseling begon Sillie te janken hij had een trap gekregen van een van die kinderen. Ieder kind wees een ander kind aan als dader. Met liefde had ik ze een pak rammel gegeven.

Vandaag kwamen we door een Oasestadje en gingen daar lunchen grote fout natuurlijk binnen 5 minuten kwam er een menigte kinderen in puberleefdtijd die op de ramen bleven timmeren, rammelde aan onze aanhangwagen.

Snel zijn we weggereden eten hebben we nauwelijks gedaan.

Nu zijn we na een tocht van enkele uren in Icht een miniplaatsje in de Sahara.

Zandduinen zie je hier niet het is droog dor en met weinig groen. Heel apart.De camping is van 2 Franse boeren en mooi.

Echt een Oase in een dor gebied.

Het plaatsje stelt niets voor hier moet je het hebben van de natuur. Vanmiddag camper in de zon ruim 40 graden. In de avond nog tegen de 30.

In de schaduw van de camper was het goed te doen.